2012. febr. 12.

A megunhatatlan rigók




10 megjegyzés:

  1. Hangulatos képek! A harmadik különösen tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Szép képek, nagyon jó fejek!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a harmadik jön be, szerintem ők is várják már a tavaszt :) Akkor nagyon szeretem az éneküket.

    VálaszTörlés
  4. Imádom őket! A belső udvarunkban elég sok fészkel. Nyáron fantasztikus a kora reggeli énekükre ébredni.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is a harmadik.:-)
    Az én etetőmre nem jönnek a rigók még de ha sokáig tart a tél akkor jönni fognak. Az ezelőtti években is február vége felé értek ide, de biztos ami biztos, már ki van téve nekik az alma.

    VálaszTörlés
  6. köszi szépen mindenkinek, nekünk is a 3. tetszik a legjobban :-)

    VálaszTörlés
  7. De szépek. Szegénynek, jeges a csőre, a harmadik fotón. (Nekem legalább is úgy tűnik. ) :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :-)
      igen havas kicsit, éppen ebédidőben leptük meg, a hóból kotorta ki a magokat magának :-)

      Törlés