2012. júl. 3.

Balatoni hétvége

A nagy melegre való tekintettel és mert csak úgy megérdemeljük, lementünk hétvégén Balatonfüredre. A víz kellemes hőmérsékletű volt. DE a levegő hőfoka szinte elviselhetetlen volt... mit lehet tenni ilyenkor? Gondoskodni kell megfelelő védőitalról... szerencsére mindig volt a közelben pár üveg jó hideg Sööörrr! Így már ki lehetett bírni...   ;-)


Mint minden évben, most is sikerült a Balaton rossz oldalára menni... a nap nem a víztükör felett ment le :-(

De az is igaz, hogy az első nap még kicsit durcás volt az ég.


A szombati napi fürdőzéses képeket inkább nem tenném fel, félek, hogy a látogatottság drasztikusan csökkenne :-)
Mazohistáknak és erős idegzetűeknek katt a képre :-)

Viszont este a sörözés közben egy aranyos kis rigó körözött a tőlünk nem messze lévő egyik tuja körül. Ugrándozott, körülnézett, arrébb ugrott... ezt addig folytatta amíg biztonságosnak nem ítélte a környezetet. Majd egy hatalmas ugrással a eltűnt a fa ágai között. Egy ideig néztük mit csinál, majd engedelmeskedtem a kíváncsiságomnak, fogtam a fényképezőt, és belestem az ágak közé... szerintem már kitaláltátok, hogy mit találtam :-)

Hát nem édesek? 


Vasárnap még sétálgattunk a parton, kifényesítettük a Halász csizmáját, majd elnéztünk Jókai Mór villájába. 

  

Majd a kisboltba vettem még sört a hazaútra :-)

8 megjegyzés:

  1. Ha nem a víz felől ment le a Nap, akkor ejsze onnan kelt föl. Szóval, hol vannak a napfelkeltés képek? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát azok valahogy belevesztek a kómás pillanataimba :)

      Törlés
  2. A reklámot leszámítva is szépek a balatoni képek és humoros a szöveg. Kíváncsiságomnak engedve megnéztem a cenzúrázott fotót. Ki lehetett bírni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      azért ment a censored, nehogy valaki megálljon a fejlődésbe :)

      Törlés
  3. Jelentem én se vakultam meg a censored kép láttán :DDDD

    VálaszTörlés
  4. Adhattál volna a rigófiókának egy gilisztát ha már így tátott.:-)
    Én is erős idegzetű vagyok és kíváncsi, semmi bántódásom nem esett. Legalább fényképről megismertelek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondoltam rá, de nem volt nálam :( maradt a fotózás :)

      Törlés