2013. ápr. 14.

Reggel a Bakonyban

Érdekes dolog ez az időjárás. Tegnap gyönyörű ég, szép felhők és 1000 fok volt, de nem volt lehetőség kijutni fotózni. Ma reggel 5-kor keltünk, gyorsan kinéztünk az ablakon, hogy mennyire felhős stb az ég. Nagyon ígéretesnek tűnt, ezért hát felkerekedtünk és nekimentünk az erdőnek... Mire kiértünk a Gaja-völgybe már se híre se hamva a szép reggelnek. Egybefüggő felhő takarta a napfelkeltét... Nem adtuk fel, percekig mozdulatlanul vártuk, hogy a nap sugarai előbukkanjanak a felhő mögül.

Az egyik kedvenc virágunk a Kökörcsin. Sajnos nem sok van már belőle, bár az is igaz, hogy idén majdnem 1 hónappal később sikerült kijutnunk a természetbe, mint tavaly. Meg ugye maga az időjárás sem volt kegyes ezekhez a szép virágokhoz.






A most következő bogár a közönséges nünüke, már tavaly is próbáltam lefotózni, de sosem lett olyan amilyet szerettem volna. Rettentő gyorsak és mozgékonyak, ezért is örültem meg, hogy reggel még szinte mozdulatlanul, alvópózban találtam rájuk... vagy csak a reggeli kávéjukat szürcsölték a felkelő nap sugaraiban :)




Legközelebb vacsoraidőben szeretném meglepni őket...

A jövőben próbálunk visszatérni a rendes kerékvágásba. Azaz több túra, fotózás és természetesen több bejegyzés ;)

7 megjegyzés:

  1. Szép virágfotókat készítettetek és a nünüke is türelmesen pózolt nektek. A kökörcsineket én is szeretem, de sajnos itt Zetelakán nincsenek csak Udvarhely környékén. Ha lesz lehetőségem akkor az idén felkeresem őket.

    VálaszTörlés
  2. Jól elkapott pillanatok! Szép!!!

    VálaszTörlés
  3. Szépek a kökörcsineid és a nünüke is!

    VálaszTörlés
  4. köszönjük mindenkinek :)
    hétvégén ha marad a jó idő megint ki kéne menni megnézni a héricseket :)

    VálaszTörlés
  5. Nünüke :) Most olvasom, mikre képes: http://hu.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCn%C3%BCkef%C3%A9l%C3%A9k
    Nem is közönséges nünüke, hanem ő a Zseniális Nünüke :)

    VálaszTörlés