2011. aug. 1.

Erdélyi barangolások 1.rész - Úton Torockó felé

Úton Torockó felé
A hajnali 5-ös felkelés kicsit kiborította az embert, mivel az éjszaka nem sokat tudtunk aludni!
Rengetegszer átbeszéltük, hogy minden el van-e pakolva...aksik feltöltve...stb.
Valahol az M0-án beszélgetés közben leesett, hogy nem hoztunk SD kártyaolvasót!!! Pedig 10x átbeszéltünk mindent... :-)

Valamikor délben átléptük a határt. Ennyi Dacia-t életemben nem láttam egy helyen...igaz ami igaz, nálunk meg Suzuki túltengés van ;-)

Az idő szép, kék az ég, nincs eső, messze el lehet látni.

Királyhágón kis pihenés és kürtős kalács vásárlás. Közben megjött a hiányolt eső is :-(

Bánffyhunyad-on érdekes házakra lettünk figyelmesek...

Szállás Torockón
Megérkezés Torockóra (itt lesz a főhadiszállásunk a következő 1 hétre). Kisebb időutazást éltünk át, mivel itt mindenki +1 órával előrébb van. De közben átéltünk egy újabb időutazást, de most visszafelé...az egész olyan, mint gyermekkoromban a nagyszülőknél...a bútorzat, a varrások, csipkék, a légkör mind visszarepít az időben.
A víz és a levegő is tiszta...nem mint nálunk (ez főleg ma tudatosult mikor a csapból vettünk vizet inni és amikor átmentünk a boltba...sokkal nehezebben vettünk levegőt...)

A panzió ahol megszálltunk -> klikk

Mivel mindenki fáradt volt, ezért vacsora után alvás volt a kötelező program!!!

1. Érdekesek ezek a "Mézeskalácsházak" Bánffyhunyad-on, és a panzió is ütős helyen volt ahogy elnézem:) Csípem az ilyen helyeket!

2. @Zoltan Patkos: Mi is szeressük a szép helyeket :-)

3. Az bizony kellemetlen, ha valami otthom marad egy hosszú utazás alatt. Én ezt anno úgy oldottam meg, hogy csináltam egy full listát amire belföldi-külföldi utazásaim során szükség lehet. Indulás előtt mindig előveszem aszerint pakolok, megyek pontról-ponta. Ha valami nem kell átugrom. Nekem bejött. :)
    A szállás szép, egyszerű és hangulatos. Megnéztem a honlapjukat is :)

4. @Kovács Miklós: Lista nekünk is volt, csa a fejünkben..kettő is...mégis kimaradt 1-2 dolog. Jó ötlet, legközelebb leírjuk :-)